Privacybeleid

Harry Chad Enterprises ("Bedrijf", "wij", "ons", "onze"). We doen er alles aan om uw persoonlijke gegevens en uw recht op privacy te beschermen. Als u vragen of opmerkingen heeft over deze privacyverklaring of onze praktijken met betrekking tot uw persoonlijke gegevens, neem dan contact met ons op via ons contactformulier op de website: harrychadent.com/pages/contact-us.
Wanneer u onze website harrychadent.com (de "Website") bezoekt, en meer in het algemeen een van onze diensten gebruikt (de "Diensten", waaronder de Website), stellen we het op prijs dat u ons uw persoonlijke gegevens toevertrouwt. Wij nemen uw privacy zeer serieus. In deze privacyverklaring proberen we u zo duidelijk mogelijk uit te leggen welke informatie we verzamelen, hoe we deze gebruiken en welke rechten u ermee heeft. We hopen dat u even de tijd neemt om het zorgvuldig door te lezen, want het is belangrijk. Als er voorwaarden in deze privacyverklaring staan ​​waarmee u niet akkoord gaat, stop dan onmiddellijk met het gebruik van onze Services.
Deze privacyverklaring is van toepassing op alle informatie die wordt verzameld via onze Diensten (die, zoals hierboven beschreven, onze Website omvat), evenals alle gerelateerde diensten, verkoop, marketing of evenementen.
Lees deze privacyverklaring aandachtig door, want het zal u helpen begrijpen wat we doen met de informatie die we verzamelen.
1. WELKE INFORMATIE VERZAMELEN WIJ?
Persoonlijke informatie die u aan ons verstrekt
Kortom: we verzamelen persoonlijke informatie die u aan ons verstrekt.

We verzamelen persoonlijke informatie die u vrijwillig aan ons verstrekt wanneer u zich registreert op
de Website, interesse tonen in het verkrijgen van informatie over ons of onze producten en Diensten, wanneer u deelneemt aan activiteiten op de Website of anderszins wanneer u contact met ons opneemt.

De persoonlijke informatie die we verzamelen, hangt af van de context van uw interacties met ons en de Website, de keuzes die u maakt en de producten en functies die u gebruikt. De persoonlijke informatie die we verzamelen, kan het volgende omvatten:

Persoonlijke informatie die door u wordt verstrekt. We verzamelen gebruikersnamen; wachtwoorden; contact
voorkeuren; contact- of authenticatiegegevens; factuuradressen; debet-/creditcardnummers; e-mailadressen; postadressen; namen; telefoonnummers; en andere soortgelijke informatie.

Betaalgegevens. We kunnen gegevens verzamelen die nodig zijn om uw betaling te verwerken als u aankopen doet, zoals het nummer van uw betaalinstrument (zoals een creditcardnummer) en de beveiligingscode die aan uw betaalinstrument is gekoppeld. Alle betaalgegevens worden door Shopify opgeslagen. U kunt de link(s) voor hun privacyverklaring hier vinden: http://www.shopify.com/legal/privacy.

Inloggegevens voor sociale media. We kunnen u de mogelijkheid bieden om u bij ons te registreren met behulp van uw bestaande sociale media-accountgegevens, zoals uw Facebook-, Twitter- of andere socialemedia-account. Als u ervoor kiest om u op deze manier te registreren, zullen we de informatie verzamelen die wordt beschreven in het gedeelte "HOE GAAN WE MET UW SOCIALE AANMELDINGEN" hieronder.

Alle persoonlijke informatie die u ons verstrekt, moet waar, volledig en nauwkeurig zijn en u moet ons op de hoogte stellen van eventuele wijzigingen in dergelijke persoonlijke informatie.

Automatisch verzamelde informatie

In het kort: Sommige informatie — zoals uw Internet Protocol (IP)-adres en/of browser- en apparaatkenmerken — wordt automatisch verzameld wanneer u onze Website bezoekt.

We verzamelen automatisch bepaalde informatie wanneer u de Website bezoekt, gebruikt of navigeert. Deze informatie onthult niet uw specifieke identiteit (zoals uw naam of contactgegevens), maar kan apparaat- en gebruiksinformatie bevatten, zoals uw IP-adres, browser- en apparaatkenmerken, besturingssysteem, taalvoorkeuren, verwijzende URL's, apparaatnaam, land, locatie , informatie over hoe en wanneer u onze Website gebruikt en andere technische informatie. Deze informatie is voornamelijk nodig om de veiligheid en werking van onze website te handhaven, en voor onze interne analyse- en rapportagedoeleinden.
Zoals veel bedrijven verzamelen we ook informatie via cookies en vergelijkbare technologieën. De informatie die we verzamelen omvat:
• Log- en gebruiksgegevens. Log- en gebruiksgegevens zijn servicegerelateerde, diagnostische, gebruiks- en prestatie-informatie die onze servers automatisch verzamelen wanneer u toegang krijgt tot of gebruikt

onze Website en die we vastleggen in logbestanden. Afhankelijk van hoe u met ons omgaat, is dit:
loggegevens kunnen uw IP-adres, apparaatinformatie, browsertype en -instellingen en informatie over uw activiteit op de website bevatten (zoals de datum-/tijdstempels die zijn gekoppeld aan uw gebruik, bekeken pagina's en bestanden, zoekopdrachten en andere acties die u onderneemt, zoals welke functies die u gebruikt), informatie over apparaatgebeurtenissen (zoals systeemactiviteit, foutrapporten (soms 'crashdumps' genoemd) en hardware-instellingen).
• Apparaatgegevens. We verzamelen apparaatgegevens zoals informatie over uw computer, telefoon, tablet of ander apparaat dat u gebruikt om toegang te krijgen tot de Website. Afhankelijk van het gebruikte apparaat kunnen deze apparaatgegevens informatie bevatten zoals uw IP-adres (of proxyserver), apparaat- en applicatie-identificatienummers, locatie, browsertype, hardwaremodel Internetserviceprovider en/of mobiele provider, besturingssysteem en systeemconfiguratie informatie.
• Locatie gegevens. We verzamelen locatiegegevens, zoals informatie over de locatie van uw apparaat, die nauwkeurig of onnauwkeurig kan zijn. Hoeveel informatie we verzamelen, hangt af van het type en de instellingen van het apparaat dat u gebruikt om toegang te krijgen tot de Website. We kunnen bijvoorbeeld GPS en andere technologieën gebruiken om geolocatiegegevens te verzamelen die ons uw huidige locatie vertellen (op basis van uw IP-adres). U kunt ervoor kiezen om ons deze informatie niet toe te staan ​​door toegang tot de informatie te weigeren of door uw locatie-instelling op uw apparaat uit te schakelen. Houd er echter rekening mee dat als u ervoor kiest om u af te melden, u mogelijk geen gebruik kunt maken van bepaalde aspecten van de Services.
2. HOE GEBRUIKEN WIJ UW INFORMATIE?
Kortom: wij verwerken uw gegevens voor doeleinden die gebaseerd zijn op legitieme zakelijke belangen, de uitvoering van ons contract met u, naleving van onze wettelijke verplichtingen en/of uw toestemming.

We gebruiken persoonlijke informatie die via onze website is verzameld voor verschillende zakelijke doeleinden die hieronder worden beschreven. We verwerken uw persoonlijke gegevens voor deze doeleinden op basis van onze legitieme zakelijke belangen, om een ​​contract met u aan te gaan of uit te voeren, met uw toestemming, en/of om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen. We geven de specifieke verwerkingsgronden aan waarop we ons baseren naast elk hieronder vermeld doel.
In juridische termen zijn we over het algemeen de "gegevensbeheerder" onder de Europese gegevensbeschermingswetten, aangezien we de middelen en/of doeleinden van de gegevensverwerking die we uitvoeren bepalen. Als u echter een zakelijke klant bent met wie wij een gegevensverwerkingsovereenkomst hebben gesloten voor het leveren van zakelijke diensten aan u, dan bent u de "gegevensbeheerder" en zijn wij de "gegevensverwerker" onder de Europese wetgeving inzake gegevensbescherming aangezien we gegevens namens u zouden verwerken in overeenstemming met uw instructies.

We gebruiken de informatie die we verzamelen of ontvangen:
• Om het aanmaken van een account en het aanmeldingsproces te vergemakkelijken. Als u ervoor kiest om uw account bij ons te koppelen aan een account van een derde partij (zoals uw Google- of Facebook-account), gebruiken we de informatie die u ons hebt laten verzamelen van die derde partijen om het aanmaken van een account en het aanmeldingsproces voor de uitvoering van de contract. Zie het gedeelte hieronder met de titel "HOE GAAN WE MET UW SOCIALE AANMELDINGEN" voor meer informatie.


• Om getuigenissen te plaatsen. We plaatsen getuigenissen op onze website die persoonlijke informatie kunnen bevatten. Voordat we een getuigenis plaatsen, zullen we uw toestemming vragen om uw naam en de inhoud van de getuigenis te gebruiken. Als u uw getuigenis wilt bijwerken of verwijderen, neem dan contact met ons op via harrychadent.com/pages/contact-us en zorg ervoor dat u uw naam, de locatie van de getuigenis en contactgegevens vermeldt.


• Vraag feedback. We kunnen uw gegevens gebruiken om feedback te vragen en om contact met u op te nemen over uw gebruik van onze Website.
• Om communicatie tussen gebruikers mogelijk te maken. We kunnen uw informatie gebruiken om communicatie van gebruiker tot gebruiker mogelijk te maken met de toestemming van elke gebruiker.
• Om gebruikersaccounts te beheren. We kunnen uw informatie gebruiken om ons account te beheren en in goede staat te houden.
• Om u administratieve informatie te sturen. We kunnen uw persoonlijke gegevens gebruiken om u product-, service- en nieuwe functie-informatie en/of informatie over wijzigingen in onze voorwaarden, bepalingen en beleid te sturen.
• Om onze Diensten te beschermen. We kunnen uw informatie gebruiken als onderdeel van onze inspanningen om onze website veilig en beveiligd te houden (bijvoorbeeld voor het monitoren en voorkomen van fraude).
• Om onze algemene voorwaarden en ons beleid af te dwingen voor zakelijke doeleinden, om te voldoen aan wettelijke en regelgevende vereisten of in verband met ons contract.
• Om te reageren op juridische verzoeken en schade te voorkomen. Als we een dagvaarding of ander juridisch verzoek ontvangen, moeten we mogelijk de gegevens die we hebben inspecteren om te bepalen hoe we moeten reageren.
• Vervul en beheer uw bestellingen. We kunnen uw informatie gebruiken om uw bestellingen, betalingen, retouren en uitwisselingen via de Website uit te voeren en te beheren.
• Beheer prijstrekkingen en wedstrijden. We kunnen uw informatie gebruiken om prijstrekkingen en wedstrijden te beheren wanneer u ervoor kiest om deel te nemen aan onze wedstrijden.
• Het leveren en faciliteren van de levering van diensten aan de gebruiker. We kunnen uw gegevens gebruiken om u de gevraagde service te bieden.
• Om te reageren op vragen van gebruikers/ondersteuning te bieden aan gebruikers. We kunnen uw informatie gebruiken om te reageren op uw vragen en om mogelijke problemen op te lossen die u zou kunnen hebben met het gebruik van onze Services.
• Om u marketing- en promotieberichten te sturen. Wij en/of onze externe marketingpartners kunnen de persoonlijke informatie die u ons stuurt gebruiken voor onze marketingdoeleinden, als dit in overeenstemming is met uw marketingvoorkeuren. Wanneer we bijvoorbeeld interesse tonen in het verkrijgen van informatie over ons of onze website, zich abonneren op marketing of anderszins contact met ons opnemen, zullen we persoonlijke informatie van u verzamelen. U kunt zich op elk moment afmelden voor onze marketing-e-mails (zie "WAT ZIJN UW PRIVACYRECHTEN" hieronder).


• Lever gerichte advertenties aan u. We kunnen uw informatie gebruiken om gepersonaliseerde inhoud en advertenties te ontwikkelen en weer te geven (en samen te werken met derden die dit doen) die zijn afgestemd op uw interesses en/of locatie en om de effectiviteit ervan te meten.
• Voor andere zakelijke doeleinden. We kunnen uw informatie gebruiken voor andere zakelijke doeleinden, zoals gegevensanalyse, het identificeren van gebruikstrends, het bepalen van de effectiviteit van onze promotiecampagnes en om onze website, producten, marketing en uw ervaring te evalueren en te verbeteren. We kunnen deze informatie in geaggregeerde en geanonimiseerde vorm gebruiken en opslaan, zodat deze niet is gekoppeld aan individuele eindgebruikers en geen persoonlijke informatie bevat. We zullen geen identificeerbare persoonlijke informatie gebruiken zonder uw toestemming.
3. WORDT UW INFORMATIE MET IEMAND GEDEELD?
Kortom: we delen alleen informatie met uw toestemming, om te voldoen aan wetten, om u diensten te verlenen, om uw rechten te beschermen of om zakelijke verplichtingen na te komen.


We kunnen uw gegevens die we bewaren verwerken of delen op basis van de volgende rechtsgrond:
• Toestemming: we kunnen uw gegevens verwerken als u ons specifieke toestemming hebt gegeven om uw persoonlijke gegevens voor een specifiek doel te gebruiken.
• Gerechtvaardigde belangen: we kunnen uw gegevens verwerken wanneer dit redelijkerwijs noodzakelijk is om onze legitieme zakelijke belangen te verwezenlijken.
• Uitvoering van een contract: wanneer we een contract met u zijn aangegaan, kunnen we uw persoonlijke gegevens verwerken om te voldoen aan de voorwaarden van ons contract.
• Wettelijke verplichtingen: we kunnen uw informatie vrijgeven waar we wettelijk verplicht zijn om dit te doen om te voldoen aan de toepasselijke wetgeving, overheidsverzoeken, een gerechtelijke

procedure, gerechtelijk bevel of juridische procedure, zoals in reactie op een gerechtelijk bevel of een dagvaarding (inclusief in reactie op overheidsinstanties om te voldoen aan nationale veiligheids- of wetshandhavingsvereisten).
• Vitale belangen: we kunnen uw informatie vrijgeven als we denken dat het nodig is om mogelijke schendingen van ons beleid, vermoedelijke fraude, situaties met mogelijke bedreigingen voor de veiligheid van een persoon en illegale activiteiten te onderzoeken, te voorkomen of actie te ondernemen, of als bewijs in rechtszaken waarbij wij betrokken zijn.
Meer specifiek is het mogelijk dat we uw gegevens moeten verwerken of uw persoonlijke gegevens moeten delen in de volgende situaties:
• Bedrijfsoverdrachten. We kunnen uw informatie delen of overdragen in verband met, of tijdens onderhandelingen over, een fusie, verkoop van bedrijfsactiva, financiering of overname van alle of een deel van ons bedrijf aan een ander bedrijf.


• GEBRUIKEN WE COOKIES EN ANDERE TRACKINGTECHNOLOGIEN?
In het kort: we kunnen cookies en andere trackingtechnologieën gebruiken om uw informatie te verzamelen en op te slaan.


We kunnen cookies en vergelijkbare trackingtechnologieën (zoals webbakens en pixels) gebruiken om toegang te krijgen tot informatie of om deze op te slaan. Specifieke informatie over hoe we dergelijke technologieën gebruiken en hoe u bepaalde cookies kunt weigeren, vindt u in onze Cookieverklaring.
5. HOE OMGAAN WIJ MET UW SOCIALE LOGINS?
In het kort: als u ervoor kiest om u te registreren of in te loggen op onze diensten met behulp van een social media-account, hebben we mogelijk toegang tot bepaalde informatie over u.

Onze website biedt u de mogelijkheid om u te registreren en in te loggen met behulp van uw externe sociale media-accountgegevens (zoals uw Facebook- of Twitter-logins). Wanneer u ervoor kiest om dit te doen, ontvangen we bepaalde profielinformatie over u van uw socialemediaprovider. De profielinformatie die we ontvangen kan variëren, afhankelijk van de betreffende sociale-mediaprovider, maar zal vaak uw naam, e-mailadres, vriendenlijst, profielfoto en andere informatie bevatten die u openbaar maakt op een dergelijk sociale-mediaplatform.

We zullen de informatie die we ontvangen alleen gebruiken voor de doeleinden die worden beschreven in deze privacyverklaring of die op een andere manier aan u duidelijk worden gemaakt op de relevante Website. Houd er rekening mee dat we geen controle hebben over, en niet verantwoordelijk zijn voor, ander gebruik van uw persoonlijke gegevens door uw externe sociale-mediaprovider. We raden u aan hun privacyverklaring te lezen om te begrijpen hoe zij uw persoonlijke gegevens verzamelen, gebruiken en delen, en hoe u uw privacyvoorkeuren op hun sites en apps kunt instellen.
6. HOE LANG BEWAREN WIJ UW INFORMATIE?
In het kort: we bewaren uw gegevens zo lang als nodig is om de in deze privacyverklaring uiteengezette doeleinden te bereiken, tenzij anders vereist door de wet.

We bewaren uw persoonlijke gegevens alleen zolang als nodig is voor de doeleinden uiteengezet in deze privacyverklaring, tenzij een langere bewaartermijn vereist of toegestaan ​​is door de wet (zoals fiscale, boekhoudkundige of andere wettelijke vereisten). Geen enkel doel in deze kennisgeving vereist dat we uw persoonlijke gegevens langer bewaren dan de periode waarin gebruikers een account bij ons hebben.
Wanneer we geen voortdurende legitieme zakelijke noodzaak hebben om uw persoonlijke informatie te verwerken, zullen we dergelijke informatie verwijderen of anonimiseren, of, als dit niet mogelijk is (bijvoorbeeld omdat uw persoonlijke informatie is opgeslagen in back-uparchieven), zullen we veilig uw persoonlijke gegevens op te slaan en te isoleren van verdere verwerking totdat verwijdering mogelijk is.
7. HOE HOUDEN WE UW INFORMATIE VEILIG?
Kortom: we streven ernaar uw persoonlijke informatie te beschermen door middel van een systeem van organisatorische en technische beveiligingsmaatregelen.

We hebben passende technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen geïmplementeerd om de veiligheid van alle persoonlijke informatie die we verwerken te beschermen. Ondanks onze waarborgen en inspanningen om uw informatie te beveiligen, kan geen enkele elektronische verzending via internet of technologie voor informatieopslag gegarandeerd 100% veilig zijn, dus we kunnen niet beloven of garanderen dat hackers, cybercriminelen of andere onbevoegde derden niet worden in staat om onze veiligheid te omzeilen en uw informatie op ongepaste wijze te verzamelen, te openen, te stelen of te wijzigen. Hoewel we ons best zullen doen om uw persoonlijke gegevens te beschermen,

overdracht van persoonlijke informatie van en naar onze website is op eigen risico. U dient de Website alleen binnen een beveiligde omgeving te bezoeken.
8. VERZAMELEN WIJ INFORMATIE VAN MINDERJARIGEN?
Kortom: we verzamelen niet bewust gegevens van of verkopen niet aan kinderen onder de 18 jaar.

We vragen niet bewust om gegevens van of verkopen niet aan kinderen onder de 18 jaar. Door het gebruiken van
de Website, verklaart u dat u ten minste 18 bent of dat u de ouder of voogd bent van een dergelijke minderjarige en instemt met het gebruik van de Website door een dergelijke minderjarige ten laste. Als we vernemen dat persoonlijke informatie van gebruikers jonger dan 18 jaar is verzameld, zullen we het account deactiveren en redelijke maatregelen nemen om dergelijke gegevens onmiddellijk uit onze administratie te verwijderen. Neem contact met ons op als u gegevens tegenkomt die we mogelijk hebben verzameld van kinderen jonger dan 18 jaar.
9. WAT ZIJN UW PRIVACYRECHTEN?
In het kort: in sommige regio's, zoals de Europese Economische Ruimte, hebt u rechten die u meer toegang geven tot en meer controle over uw persoonlijke gegevens. U kunt uw account op elk moment bekijken, wijzigen of beëindigen.

In sommige regio's (zoals de Europese Economische Ruimte) hebt u bepaalde rechten op grond van de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming. Deze kunnen het recht omvatten (i) om toegang te vragen tot en een kopie van uw persoonlijke informatie te verkrijgen, (ii) om rectificatie of verwijdering te vragen; (iii) om de verwerking van uw persoonlijke gegevens te beperken; en (iv) indien van toepassing, op gegevensoverdraagbaarheid. In bepaalde omstandigheden hebt u mogelijk ook het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonlijke gegevens. Gebruik voor een dergelijk verzoek de onderstaande contactgegevens. We zullen elk verzoek in overweging nemen en ernaar handelen in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming.

Als we vertrouwen op uw toestemming om uw persoonlijke gegevens te verwerken, hebt u het recht om uw toestemming op elk moment in te trekken. Houd er echter rekening mee dat dit geen invloed heeft op de rechtmatigheid van de verwerking vóór de intrekking, en evenmin van invloed is op de verwerking van uw persoonlijke informatie die wordt uitgevoerd op basis van andere wettige verwerkingsgronden dan toestemming.
Account Informatie
Als u op enig moment de informatie in uw account wilt bekijken of wijzigen of uw account wilt beëindigen, kunt u:
• Log in op uw accountinstellingen en werk uw gebruikersaccount bij.
• Neem contact met ons op via de verstrekte contactgegevens.
Op uw verzoek om uw account te beëindigen, zullen we uw account en informatie deactiveren of verwijderen uit onze actieve databases. We kunnen echter bepaalde informatie in onze bestanden bewaren om fraude te voorkomen, problemen op te lossen, te helpen bij onderzoeken, onze Gebruiksvoorwaarden af ​​te dwingen en/of te voldoen aan toepasselijke wettelijke vereisten.

Cookies en vergelijkbare technologieën: de meeste webbrowsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren. Als u wilt, kunt u er meestal voor kiezen om uw browser zo in te stellen dat cookies worden verwijderd en cookies worden geweigerd. Als u ervoor kiest om cookies te verwijderen of cookies te weigeren, kan dit van invloed zijn op bepaalde functies of diensten van
onze website.

Afmelden voor e-mailmarketing: u kunt zich op elk moment afmelden voor onze marketing-e-maillijst door op de afmeldlink te klikken in de e-mails die we sturen of door contact met ons op te nemen via de onderstaande gegevens. U wordt dan verwijderd van de marketing-e-maillijst. We kunnen echter nog steeds met u communiceren, bijvoorbeeld om u servicegerelateerde e-mails te sturen die nodig zijn voor het beheer en het gebruik van uw account, om te reageren op serviceverzoeken of voor andere niet-marketingdoeleinden. Als u zich anders wilt afmelden, kunt u:
• Open uw accountinstellingen en werk uw voorkeuren bij.
• Neem contact met ons op via de verstrekte contactgegevens.
10. BEDIENINGSELEMENTEN VOOR NIET-VOLGEN-FUNCTIES
De meeste webbrowsers en sommige mobiele besturingssystemen en mobiele applicaties bevatten een Do-Not-Track ("DNT")-functie of instelling die u kunt activeren om uw privacyvoorkeur aan te geven om geen gegevens over uw online browse-activiteiten te laten controleren en verzamelen. In dit stadium is er nog geen uniforme technologiestandaard voor het herkennen en implementeren van DNT-signalen. Als zodanig reageren we momenteel niet op DNT-browsersignalen of enig ander mechanisme dat automatisch uw keuze communiceert om niet online te worden gevolgd. Als er een standaard voor online tracking wordt aangenomen die we in de toekomst moeten volgen, zullen we u hierover informeren in een herziene versie van deze privacyverklaring.

11. HEBBEN INWONERS VAN CALIFORNI SPECIFIEKE PRIVACYRECHTEN?
In het kort: Ja, als u een inwoner van Californië bent, krijgt u specifieke rechten met betrekking tot toegang tot uw persoonlijke gegevens.

California Civil Code Section 1798.83, ook bekend als de "Shine The Light"-wet, staat onze gebruikers die ingezetenen zijn van Californië toe om één keer per jaar gratis informatie bij ons op te vragen en te verkrijgen over categorieën van persoonlijke informatie (indien van toepassing) die wij hebben. openbaar gemaakt aan derden voor direct marketingdoeleinden en de namen en adressen van alle derden met wie we persoonlijke informatie hebben gedeeld in het onmiddellijk voorafgaande kalenderjaar. Als u een inwoner van Californië bent en een dergelijk verzoek wilt indienen, dient u uw verzoek schriftelijk bij ons in via de onderstaande contactgegevens.

Als je jonger bent dan 18 jaar, woonachtig bent in Californië en een geregistreerd account hebt bij de website, heb je het recht om verwijdering te vragen van ongewenste gegevens die je openbaar op de website plaatst. Om verwijdering van dergelijke gegevens aan te vragen, neemt u contact met ons op via de onderstaande contactgegevens, en vermeldt u het e-mailadres dat aan uw account is gekoppeld en een verklaring
dat u in Californië woont. We zullen ervoor zorgen dat de gegevens niet openbaar worden weergegeven op de Website, maar houd er rekening mee dat de gegevens mogelijk niet volledig of volledig worden verwijderd uit al onze systemen (bijv. back-ups, enz.).

CCPA-privacyverklaring
De California Code of Regulations definieert een "inwoner" als:
1. elke persoon die zich in de staat Californië bevindt voor een ander dan tijdelijk of voorbijgaand doel en
2. elke natuurlijke persoon die woonachtig is in de staat Californië en zich voor een tijdelijk of tijdelijk doel buiten de staat Californië bevindt
Alle andere personen worden gedefinieerd als "niet-ingezetenen".

Als deze definitie van "bewoner" op u van toepassing is, moeten we ons houden aan bepaalde rechten en plichten met betrekking tot uw persoonlijke gegevens.
Welke categorieën persoonlijke informatie verzamelen we?

We hebben de afgelopen twaalf (12) maanden de volgende categorieën persoonsgegevens verzameld:


Categorie
Voorbeelden
verzameld


A. Identificatiegegevens Contactgegevens, zoals echte naam, alias, postadres, telefoonnummer of mobiel telefoonnummer, unieke persoonlijke identificatiecode, online identificatiecode, Internet Protocol-adres, e-mailadres en accountnaam

JA
B. Persoonlijke informatiecategorieën vermeld in het California Customer Records-statuut Naam, contactgegevens, opleiding, werk, arbeidsverleden en financiële informatie

JA
C. Beschermde classificatiekenmerken volgens de Californische of federale wetgeving
Geslacht en geboortedatum
NEE
D. Commerciële informatie Transactie-informatie, aankoopgeschiedenis, financiële details en betalingsinformatie
NEE
E. Biometrische informatie Vingerafdrukken en stemafdrukken
NEE

F. Internet of andere soortgelijke netwerkactiviteit Browsegeschiedenis, zoekgeschiedenis, online gedrag, interessegegevens en interacties met onze en andere websites, applicaties, systemen en advertenties
NEE
G. Geolocatiegegevens Apparaatlocatie
JA

H. Audio, elektronische, visuele, thermische, olfactorische of soortgelijke informatie Afbeeldingen en audio-, video- of gespreksopnamen gemaakt in verband met onze zakelijke activiteiten
NEE

I. Beroeps- of werkgerelateerde informatie Zakelijke contactgegevens om u onze diensten op zakelijk niveau te kunnen verlenen, functietitel, arbeidsverleden en beroepskwalificaties als u bij ons solliciteert

NEE
J. Onderwijsinformatie Studentenrecords en directory-informatie
NEE

K. Conclusies getrokken uit andere persoonlijke informatie Conclusies getrokken uit een van de verzamelde persoonlijke informatie hierboven vermeld om een ​​profiel of samenvatting te maken over bijvoorbeeld een
individuele voorkeuren en kenmerken

NEE

We kunnen ook andere persoonlijke informatie verzamelen buiten deze categorieën, gevallen waarin u persoonlijk, online of per telefoon of post met ons communiceert in de context van:
• Hulp ontvangen via onze klantenondersteuningskanalen;
• Deelname aan klantonderzoeken of prijsvragen; en
• Faciliteren bij de levering van onze Diensten en om te reageren op uw vragen.
Hoe gebruiken en delen we uw persoonlijke gegevens?

Meer informatie over onze praktijken voor het verzamelen en delen van gegevens vindt u in deze privacyverklaring.

U kunt contact met ons opnemen via de website of door te verwijzen naar de contactgegevens onderaan dit document.

Als u een gevolmachtigde agent gebruikt om uw recht op opt-out uit te oefenen, kunnen we een verzoek weigeren als de gemachtigde agent geen bewijs overlegt dat hij geldig gemachtigd is om namens u op te treden.

Worden uw gegevens met anderen gedeeld?

We kunnen uw persoonlijke gegevens bekendmaken aan onze serviceproviders op grond van een schriftelijk contract tussen ons en elke serviceprovider. Elke dienstverlener is een entiteit met winstoogmerk die de informatie namens ons verwerkt.

We kunnen uw persoonlijke gegevens gebruiken voor onze eigen zakelijke doeleinden, zoals voor intern onderzoek voor technologische ontwikkeling en demonstratie. Dit wordt niet beschouwd als het "verkopen" van uw persoonlijke gegevens.
Harry Chad Enterprises heeft in de afgelopen 12 maanden geen persoonlijke informatie aan derden bekendgemaakt of verkocht voor zakelijke of commerciële doeleinden. Harry Chad Enterprises zal in de toekomst geen persoonlijke informatie van websitebezoekers, gebruikers en andere consumenten verkopen.

Uw rechten met betrekking tot uw persoonsgegevens

Recht om verwijdering van de gegevens aan te vragen - Verzoek tot verwijdering

U kunt vragen om verwijdering van uw persoonlijke gegevens. Als u ons vraagt ​​om uw persoonlijke informatie te verwijderen, zullen wij uw verzoek respecteren en uw persoonlijke informatie verwijderen, behoudens bepaalde uitzonderingen voorzien door de wet, zoals (maar niet beperkt tot) de uitoefening door een andere consument van zijn of haar recht op vrije meningsuiting , onze nalevingsvereisten die voortvloeien uit een wettelijke verplichting of enige verwerking die nodig kan zijn om te beschermen tegen illegale activiteiten.
Recht om geïnformeerd te worden - Verzoek om te weten

Afhankelijk van de omstandigheden heeft u het recht om te weten:
• of we uw persoonlijke informatie verzamelen en gebruiken;
• de categorieën van persoonlijke informatie die we verzamelen;

• de doeleinden waarvoor de verzamelde persoonlijke informatie wordt gebruikt;
• of we uw persoonlijke gegevens aan derden verkopen;
• de categorieën persoonlijke informatie die we hebben verkocht of bekendgemaakt voor een zakelijk doel;
• de categorieën van derden aan wie de persoonlijke informatie werd verkocht of bekendgemaakt voor een zakelijk doel; en
• het zakelijke of commerciële doel voor het verzamelen of verkopen van persoonlijke informatie.
In overeenstemming met de toepasselijke wetgeving zijn we niet verplicht om consumenteninformatie te verstrekken of te verwijderen die is geanonimiseerd als reactie op een consumentenverzoek, of om individuele gegevens opnieuw te identificeren om een ​​consumentenverzoek te verifiëren.

Recht op niet-discriminatie voor de uitoefening van de privacyrechten van een consument

We zullen u niet discrimineren als u uw privacyrechten uitoefent.

Verificatie proces

Nadat we uw verzoek hebben ontvangen, moeten we uw identiteit verifiëren om vast te stellen dat u dezelfde persoon bent over wie we de informatie in ons systeem hebben. Deze verificatie-inspanningen vereisen dat we u vragen om informatie te verstrekken, zodat we deze kunnen matchen met informatie die u ons eerder heeft verstrekt. Afhankelijk van het type verzoek dat u indient, kunnen we u bijvoorbeeld vragen om bepaalde informatie te verstrekken zodat we de informatie die u verstrekt kunnen matchen met de informatie die we al in ons bestand hebben, of we kunnen contact met u opnemen via een communicatiemethode (bijv. of e-mail) die u eerder aan ons hebt verstrekt. We kunnen ook andere verificatiemethoden gebruiken, afhankelijk van de omstandigheden.

We zullen de persoonlijke informatie die in uw verzoek is verstrekt alleen gebruiken om uw identiteit of bevoegdheid om het verzoek te doen te verifiëren. Voor zover mogelijk zullen we vermijden om aanvullende informatie van u te vragen voor verificatiedoeleinden. Als we uw identiteit echter niet kunnen verifiëren op basis van de informatie die al door ons wordt bewaard, kunnen we u vragen om aanvullende informatie te verstrekken om uw identiteit te verifiëren en voor veiligheids- of fraudepreventiedoeleinden. We zullen dergelijke extra verstrekte informatie verwijderen zodra we klaar zijn met het verifiëren van u.
Andere privacyrechten
• u kunt bezwaar maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens
• u kunt verzoeken om correctie van uw persoonsgegevens als deze onjuist of niet meer relevant zijn, of verzoeken om beperking van de verwerking van de gegevens
• u kunt een gemachtigde aanwijzen om namens u een verzoek op grond van de CCPA in te dienen. We kunnen een verzoek weigeren van een geautoriseerde agent die geen bewijs overlegt dat ze geldig gemachtigd zijn om namens u op te treden in overeenstemming met de CCPA.
• u kunt verzoeken om u af te melden voor toekomstige verkoop van uw persoonlijke gegevens aan derden. Na ontvangst van een verzoek tot opt-out, zullen we zo snel mogelijk, maar niet later dan 15 dagen vanaf de datum van indiening van het verzoek, op het verzoek reageren.
Om deze rechten uit te oefenen, kunt u contact met ons opnemen door gratis te bellen naar (201)-778-0090, of door te verwijzen naar de contactgegevens onderaan dit document. Als u een klacht heeft over hoe wij met uw gegevens omgaan, horen wij dat graag van u.
12. MAKEN WE UPDATES AAN DEZE KENNISGEVING?
In het kort: Ja, we zullen deze kennisgeving indien nodig bijwerken om te blijven voldoen aan de relevante wetten.

We kunnen deze privacyverklaring van tijd tot tijd bijwerken. De bijgewerkte versie wordt aangegeven met een bijgewerkte "Herziene" datum en de bijgewerkte versie wordt van kracht zodra deze toegankelijk is. Als we materiële wijzigingen aanbrengen in deze privacyverklaring, kunnen we u hiervan op de hoogte stellen door een kennisgeving van dergelijke wijzigingen duidelijk te plaatsen of door u rechtstreeks een kennisgeving te sturen. We raden u aan deze privacyverklaring regelmatig te lezen om op de hoogte te blijven van hoe we uw informatie beschermen.
13. HOE KUNT U CONTACT MET ONS OPNEMEN OVER DEZE KENNISGEVING?
Als u vragen of opmerkingen heeft over deze kennisgeving, kunt u contact met ons opnemen via de website
14. HOE KAN U DE GEGEVENS DIE WIJ VAN U VERZAMELEN BEKIJKEN, BIJWERKEN OF VERWIJDEREN?
Op basis van de toepasselijke wetgeving van uw land hebt u mogelijk het recht om toegang te vragen tot de persoonlijke informatie die we van u verzamelen, die informatie te wijzigen of in bepaalde omstandigheden te verwijderen. Om uw persoonlijke gegevens in te zien, bij te werken of te verwijderen,
bezoek: https://harrychadent.nl/pages/neem-contact-op We zullen binnen 30 dagen op uw verzoek reageren.