Retour- en restitutiebeleid
Retourbeleid
Als u om welke reden dan ook niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze aan ons retourneren voor een volledige terugbetaling of omruiling. Zie hieronder voor meer informatie over ons retourbeleid.
GEEFT TERUG
Alle retourzendingen moeten binnen dertig (30) dagen na de leveringsdatum worden afgestempeld. Alle geretourneerde artikelen moeten in nieuwe en ongebruikte staat zijn, met alle originele labels en labels eraan.
U moet ons op de hoogte stellen voordat u een retourzending verzendt, ons retouradres wijkt af van wat op de website wordt vermeld. Kennisgeving dient schriftelijk te worden gedaan met behulp van alleen het "Contact"-formulier op onze website. De items die u verzendt, moeten worden bijgehouden, volledig verzekerd zijn, handtekening van een volwassene vereist en moeten duidelijk de naam van de klant en een retouradres bevatten.
RETOUR PROCES
Als u een artikel wilt retourneren, neem dan schriftelijk contact met ons op en vraag een Return Merchandise Authorization (RMA)-nummer en adres om het artikel te verzenden. Na ontvangst van een RMA-nummer en ons retouradres, verpak het item in een gewatteerde verpakking, gevolgd door een kleine doos en de hele kleine doos in een middelgrote doos met tape. Zorg ervoor dat de doos moeilijk te openen is en ontvang een ontvangstbewijs wanneer u het pakket aan hen overhandigt. De doos mag buiten geen woorden als diamant of sieraden bevatten.
TERUGBETALINGEN
Nadat we je retour hebben ontvangen en de staat van je artikel hebben gecontroleerd, zullen we je retour of omruiling in behandeling nemen. Wacht ten minste zeven (7) werkdagen vanaf de ontvangst van uw artikel om uw retour of omruiling te verwerken. We laten je per e-mail weten wanneer je retour is verwerkt. Artikelen die u naar ons verzendt, worden onderworpen aan een volledige inspectie, als uit deze inspectie blijkt dat het artikel niet is wat we hebben verzonden, niet-authentiek of beschadigd is, zullen we u op de hoogte stellen van onze bevindingen en zullen de artikelen die u hebt verzonden naar u worden geretourneerd zonder verplichting voor terugbetaling.
UITZONDERINGEN
Neem voor defecte of beschadigde producten contact met ons op via het onderstaande klantenservicenummer om een terugbetaling of omruiling te regelen. Als het item dat u verzendt om welke reden dan ook beschadigd is tijdens het transport, moet u dit probleem melden bij de vervoerder. Zendingen zonder verzekering die beschadigd of verloren zijn aangekomen, hebben geen recht op schadevergoeding en worden vervolgens teruggestuurd naar de afzender. Eenmaal geplaatste bestellingen kunnen niet worden geannuleerd.
INSPECTIE
Zodra we uw zending hebben ontvangen, zullen we u per e-mail op de hoogte stellen, tenzij de zending geen Return Merchandise Authorization (RMA)-nummer bevat.
Producten die aan ons worden geretourneerd, worden onderworpen aan inspectie, deze procedure houdt in dat u ervoor zorgt dat het juiste product is geretourneerd en dat het artikel volledig intact is.
Mochten er zich zorgen voordoen met betrekking tot de inspectie van uw artikelen, dan wordt er contact met u opgenomen voordat een resultaat wordt bepaald. Als u niet reageert of niet beschikbaar bent, kunnen we het artikel aan u retourneren zonder een resultaat te bereiken.
Claims van verlies, beschadiging of manipulatie zijn volledig en uitsluitend tussen de klant en de vervoerder. Als u vermoedt dat uw item tijdens het transport verloren, beschadigd of geknoeid is, dient u contact op te nemen met de vervoerder die onder de hoede was van het item dat u hebt verzonden.
VRAGEN
Als je vragen hebt over ons retourbeleid, neem dan contact met ons op via onze website.
Als u om welke reden dan ook niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze aan ons retourneren voor een volledige terugbetaling of omruiling. Zie hieronder voor meer informatie over ons retourbeleid.
GEEFT TERUG
Alle retourzendingen moeten binnen dertig (30) dagen na de leveringsdatum worden afgestempeld. Alle geretourneerde artikelen moeten in nieuwe en ongebruikte staat zijn, met alle originele labels en labels eraan.
U moet ons op de hoogte stellen voordat u een retourzending verzendt, ons retouradres wijkt af van wat op de website wordt vermeld. Kennisgeving dient schriftelijk te worden gedaan met behulp van alleen het "Contact"-formulier op onze website. De items die u verzendt, moeten worden bijgehouden, volledig verzekerd zijn, handtekening van een volwassene vereist en moeten duidelijk de naam van de klant en een retouradres bevatten.
RETOUR PROCES
Als u een artikel wilt retourneren, neem dan schriftelijk contact met ons op en vraag een Return Merchandise Authorization (RMA)-nummer en adres om het artikel te verzenden. Na ontvangst van een RMA-nummer en ons retouradres, verpak het item in een gewatteerde verpakking, gevolgd door een kleine doos en de hele kleine doos in een middelgrote doos met tape. Zorg ervoor dat de doos moeilijk te openen is en ontvang een ontvangstbewijs wanneer u het pakket aan hen overhandigt. De doos mag buiten geen woorden als diamant of sieraden bevatten.
TERUGBETALINGEN
Nadat we je retour hebben ontvangen en de staat van je artikel hebben gecontroleerd, zullen we je retour of omruiling in behandeling nemen. Wacht ten minste zeven (7) werkdagen vanaf de ontvangst van uw artikel om uw retour of omruiling te verwerken. We laten je per e-mail weten wanneer je retour is verwerkt. Artikelen die u naar ons verzendt, worden onderworpen aan een volledige inspectie, als uit deze inspectie blijkt dat het artikel niet is wat we hebben verzonden, niet-authentiek of beschadigd is, zullen we u op de hoogte stellen van onze bevindingen en zullen de artikelen die u hebt verzonden naar u worden geretourneerd zonder verplichting voor terugbetaling.
UITZONDERINGEN
Neem voor defecte of beschadigde producten contact met ons op via het onderstaande klantenservicenummer om een terugbetaling of omruiling te regelen. Als het item dat u verzendt om welke reden dan ook beschadigd is tijdens het transport, moet u dit probleem melden bij de vervoerder. Zendingen zonder verzekering die beschadigd of verloren zijn aangekomen, hebben geen recht op schadevergoeding en worden vervolgens teruggestuurd naar de afzender. Eenmaal geplaatste bestellingen kunnen niet worden geannuleerd.
INSPECTIE
Zodra we uw zending hebben ontvangen, zullen we u per e-mail op de hoogte stellen, tenzij de zending geen Return Merchandise Authorization (RMA)-nummer bevat.
Producten die aan ons worden geretourneerd, worden onderworpen aan inspectie, deze procedure houdt in dat u ervoor zorgt dat het juiste product is geretourneerd en dat het artikel volledig intact is.
Mochten er zich zorgen voordoen met betrekking tot de inspectie van uw artikelen, dan wordt er contact met u opgenomen voordat een resultaat wordt bepaald. Als u niet reageert of niet beschikbaar bent, kunnen we het artikel aan u retourneren zonder een resultaat te bereiken.
Claims van verlies, beschadiging of manipulatie zijn volledig en uitsluitend tussen de klant en de vervoerder. Als u vermoedt dat uw item tijdens het transport verloren, beschadigd of geknoeid is, dient u contact op te nemen met de vervoerder die onder de hoede was van het item dat u hebt verzonden.
VRAGEN
Als je vragen hebt over ons retourbeleid, neem dan contact met ons op via onze website.